lördag 2 april 2011

Volym 3

Plymouth vol. 3 har härmed tagit sin början.

Tidigt igår morse vinkade två trötta Trematon Tearrace-flickor adjö till den tredje. Karro Barro, allas vår Brall-Byxa lämnade huset med monsterresväskor för att påbörja den långa färden hem till verkligheten. Innan henne for Joel och Malin, och plötsligt blev livet i Göteborg så påtagligt. Jag och Erika har fått två nya rumskamrater som kom igår. Nittonåriga fransmän. Än så länge verkar det reko. Så länge de diskar är jag nöjd.

Vol. 3 kan bli precis hur som helst. Jag och Erika försöker komma på roliga saker vi kan fylla vår tillvaro med, båda livrädda för att vi stannat på festen för länge. Har nog aldrig känt mig mer tjock och rotlös. Ändå känner jag mig optimistisk efter gårdagen trevligheter. Evie fick sin film visad på baren Jack Chams, och den fick bra respons. Det följdes av en dansant utekväll. Yet another Friday.

Kolla in Evies film
Goodbye Monika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar