onsdag 22 september 2010

Popping the cherry

Första inlägget författas i den rosa soffan på Trematon Terrace i Plymouth.

Få det bara överstökat.

Kvällen var fin. Johanna lagade IKEA-pankakor, alltså pankakor som gått sönder i pannan och som man sen får montera ihop på egen hand. Sen var vi kulturella och gick på teater. "Five men dancing" hette föreställningen, fast det var sex män som dansade. Och en kvinna som sjöng. Dessutom innehöll den nakenhet och boy-on-boy-action, så jag känner mig nöjd.

I övrigt bjöd dagen på en förväntad dopp i deppen (inte så underligt efter ett par intensiva veckor), och det var denna tristess som alstrade idén om en blogg. Vad som ska stå i den vet jag inte än. Det känns ju trist att nischa bara för att man ska. Men detta kan jag utlova: det blir lite nostalgi, politik, kultur och svordommar, men inte så mycket om mode eller mat för det vet jag inte så mycket om. Förutom IKEA-pankakor.

Det kanske tar ett tag innan jag kommer loss, men sen kommer det nog gå som på räls.
Detsamma gäller revolutionen.
Hav tålamod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar