söndag 30 januari 2011

Nonsens

Igår var det Vintagemarknad. Hela familjen gick dit. Dessvärre fyndade vi inte så värst mycket, men vi hittade ett potentiellt nytt häng på vägen dit; ett litet, litet kafé/vintageställe som ligger precis uppför gatan från oss. Planerar att testa det imorgon eller på tisdag.




Observera: "Bring your own booze"


Potentiellt nytt häng?

Fyndade en vintageklänning

Och en T-shirt

Resten av helgen har flugit förbi. Jag köpte träningskläder och tråkiga bassaker på Primark, undvek att skriva min essä, spelade Shit Goebb, gick till Clifton, förlorade mot Karro i biljard för att jag sänkte 8:an, samt gjorde en blandskiva som ska skickas till norra England imorgon.

Mitt i allt nonsens har läsningen av The Game blivit bortprioriterad, men den kommer att ta större plats i min tillvaro under de kommande veckorna då den används som bas för vår kurs Performance Lab, som går ut på att skapa en egen föreställning. Mer om detta i veckan som kommer.

Och se där. Nu var solen påväg ner igen. Vart tog den här dagen vägen?

1 kommentar: