söndag 16 januari 2011

Rapport från helgen

I fredags träffade vi Clifton-grabbarna. Det vankades jam i det smutsigaste huset i världen,White Rabbit, Firefly, In for the kill, Morrissey-hår och annat. Jag och Max vann (nästan) över Erika och Jon i biljard. Det var fint att se dem igen.

Erika körde sin grej

Det gjorde Rhod också

Och Max 

Nytt tillskott på väggen i smutsigaste huset

Idag flyttade jag in i nya rummet. Eller rättare sagt gamla rummet. Eller ännu rättare sagt Johannas gamla rum. Känns som en bättre bostadsyta för lilla lilla mig.


Bonnie och Clyde, samt Travis pryder min vägg




En av mina personliga favoriter. Konstnären heter Rebecka Askaner.

Ikväll hade vi vårt första "dinner-party". Vi bjöd hem Siobhan på tacos. Hon hade gjort efterrätt. Det var mysigt, trots våra många olikheter.

Det får räcka för idag. Inom kort kommer nästa rapport från bokklubben. Jag jobbar mig genom The Game, och lovar att rapportera flitigt. Tro mig; det vill ni inte missa.

2 kommentarer:

  1. Det känns helt overkligt att se de här bilderna. Att ni är där. Att du bor i mitt rum. Verkligen, verkligen overkligt. Jag kan inte förstå att det där har varit mitt liv, och jag kan inte förstå att det inte är det längre.
    Men jag vet att jag saknar er i alla fall. Hälsa pojkarna.
    <3

    SvaraRadera
  2. det ska jag.
    det är verkligen sjukt att du inte är här.
    saknar dig mycket mycket!!!
    PUSS!!

    SvaraRadera