torsdag 17 mars 2011

Detta har hänt

På grund av intensivt produktionsarbete har bloggen varit vilande ett tag. Nu är produktionen över, so I'm back. Det har varit en pärs på många sätt och vis, men vi fick i alla fall ihop en något sånär bra föreställning av Sarah Kane's Phaedra's Love. Jag har också hinnit med att kolla upp min tå som antagligen är bruten, och hunnit se fantastiska Karolina spela på The Fortesque Cellar Bar. Det blir inte så mycket text den här gången, mest bilder som Erika tagit. Enjoy.








Samt två olika sätt att se ut; inför föreställning samt inför efterfesten.



Idag är jag ledig. Jag ska ta mig ner till Barbican och dricka kaffe. Sen ska jag och Malin gå på Clifton-pojkarnas fotoutställning, sen se Erika, Karro och Joel Woyzeck. Och kanske blir det festlighetet denna afton. Det är ju ändå St. Patrick's day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar