fredag 3 december 2010

Nedräkning

Två och en halv vecka kvar. Sinnessjukt.

Veckan har varit ett enda långt efter-essä-firande som vi gjort oss väl förtjänt av. Imorgon börjar plugget inför seminariet. Och hela den här dagen känns lite off. Jag tycker inte om den.

Idag var sista lektionen med Lee Miller. Det känns tungt. Jag och Johanna fick fin feed-back på vårt performance, samt en extra personlig hälsning att han var stolt över oss. Jag skrev ett mail till honom; ett sånt där klyschigt "Döda poeters sällskap"-brev där jag med stora dramariska ord berättade hur mycket han betytt för mig. Han svarade med ett ganska långt mail tillbaka. Han sa att han skulle sakna mig. Det värmde.

Ikväll blir det Sagan om Ringen. Igen. Jag är egentligen alldeles för rastlös, men det kanske är bra med lite skön hemmakväll. Te, macka, gott sällskap. Vad mer kan man begära?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar