tisdag 14 juni 2011

Dagarna som gått

Näst sista Plymouthveckan.
Nya vänner.
Fler farväl.

Promenad och chill i Central Park med Toby och Greg.
Jag och Greg körde coasting. Toby på longboard.



Greg investerade i material för hemma-bryggeri. Han lagrar det på nedervåningens toalett. As you do.




Bästa kvällen i Willshers punklya med utsikt över Barbican.
Öl, skvaller och långa diskussioner inpå småtimmarna.
Och jag fick musik. Bästa presenten alltid.



Coolaste 14-åringarna. Period pains.




Feministpunk.

Nya favoritbandet Poison Girls


Mitt rum har blivit nya samlingspunkten.
Jag tycker om det, men nu luktar allt jag äger rök.


Ibland är vi i köket.
Igår vankades det curry.

F skötte maten. T skötte musiken.




Idag sken solen efter ett par dagars regn.
Jag och Freeman gick till Barbican och The Hoe, lekte med barn och njöt av utsikten.
Ikväll går vi ut.

1 kommentar:

  1. åh gud! period pains! fan vad jag minnS att jag såg dem på tv i nån dokumentär på typ svt när jag var liten och tyckte att de var de snyggaste, coolaste, bästa människorna jag sett i hela mitt liv. Jag MÅSTE få en kasettavspelning eller nåt av den där cd:n!!!

    SvaraRadera